Regen en Kandy - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van ankeenarno - WaarBenJij.nu Regen en Kandy - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van ankeenarno - WaarBenJij.nu

Regen en Kandy

Door: Anke en Arno

16 December 2004 | Sri Lanka, Kandy

Lieve allemaal,

En dan eindelijk weer een bericht van ons. Het heeft even geduurd omdat ze op de Malediven geen internet hadden. Alleen wit zand, zon, azuur blauwe zee, koraal, vissen, palmbomen en overvloedig eten en drinken... Kortom zoals je het ziet op de folders.

Het eiland Thulhagiri was ontzettend klein. Binnen de 10 minuten hadden we het gerond. We hebben de dagen voornamelijk besteed aan snorkelen en haaien en roggen voeren. Het snorkelen was echt geweldig. Het is alsof je in het aquarium van de zoo in Arhnem zwemt.

De 5 dagen en 4 nachten waren echter voldoende. Veel langer en je wordt natuurlijk gek op zo'n klein eiland. En wat voor een publiek is er zoal op zo'n eiland in de Malediven vraag je je misschien af? Wel, we waren de enige zonder tato... Dus nu heb je een beetje een beeld.

Echter als je ooit zoals wij in de buurt komt, zeker doen, absoluut het geld en moeite waard.

De laatste 2 dagen hebben we in Colombo doorgebracht. Niet echt een aangename stad. Maar we hebben dan toch een Engelse pub gevonden en eergisteren samen met een Ier en een Zwitser enige pints weggewerkt. We voelen ons wel wat schuldig, want een pint bier kost net zoveel als dat een Sri Lankaan hier met een dag werken kan verdienen. Volgens die Ier dan he... Hij was toen al erg dronken, maar woont hier al wel een jaar.

En nu, nu zijn we in Kandy. In het midden van Sri Lanka. En het regent, cats and dogs. Dat wil zeggen, het is nog niet droog geweest sinds we hier gisteren met de trein zijn aangekomen. Onze straf?

Ok, nu maar op naar de foto's.

Liefs, Anke en Arno

• 16 December 2004 - 07:09

Herma En Theo:

hoi lieve luitjes
    Eidelijk jullie zijn er weer volgens mij heeft de Webpagina even plat gelegen .Maar we hebben weer kontakt Ik hoop dat het inmiddels droog
    is geworden bij jullie Ik heb weer genoten van de mooie foto"s Dit is echt wel vacantie.
    Jullie(kerstkaart) is gister in de bus gevalen bedankt mooi op tijd.GEniet nog een poosje van de warme we steuren snel weer een mail Liefs van uit heusden MAM

• 16 December 2004 - 09:08

Rieneke:

Lieve An en Arno,

Je krijgt wat je verdient zeggen ze altijd!!??
    Maar het zal vast wel weer droog worden hoor.
    Hiet gaat alles goed, dikke kus!

• 16 December 2004 - 13:05

Francie:

Hoi Anke en Arno,
    Jullie kaart kwam vanmorgen aan. Lief dat jullie aan mij denken. Maar het gaat goed genoeg hoor.
    Trouwens, op de foto's zie ik anders niet dat het zo hard regent. De zon schijnt naar mijn idee uitbundig. Zo'n regenbuitje wil ik hier ook wel. Wat een vakantie!!!
    Geniet er nog maar van.

• 16 December 2004 - 18:38

Koos En Lina:

Hallo Anke en Arno,
    Eindelijk weer een berichje van jullie. Je ouders maakte zich al zorgen. De groeten van hen.
    Bedankt voor de kaart.Kerst en Nieuwjaar zal daar wel heelanders verlopen als hier maar toch fijne dagen toegewenst.Wat maken julie toch intressante dingen mee. Je zou er jaloers op worden. Groeten van ons. Koos

• 17 December 2004 - 10:00

Floor:

Wat zijn jullie asociaal bruin!!!!
    Vraag me soms wel af of jullie Nederland toch af en toe niet een beetje missen...maar als ik die foto's zo bekijk zal dat wel meevallen, ha ha
    liefs Floor

• 18 December 2004 - 15:31

Tante Truusje:

Hallo lieverds.
    Aan de fotos te zien is het er prachtig.En blij te horen dat jullie het nog steeds naar de zin hebben.
    Bedankt voor de lieve kerstkaart.Fijn dat jullie aan ons denken.Heel speciaal.
    Via deze weg wil wij jullie beide een een gezellige kerst en een goed 2005 wensen.
    Dikke kus.
    Tante Truusje,Dorinda,Odrie en Trudie.

• 19 December 2004 - 07:06

Ludo:

Hallo Anke en Arno,

Ik heb in januari al tijd gereserveerd voor jullie bij Tatoe Bob. Dan kunnen jullie de volgende keer ook iets hipper uit de hoek komen. Arno, voor jou heb ik een leuk flesje bier in het grote tatoeboek gevonden, maar wat heb jij er graag op, Anke?

Allez, geniet nog met volle teugen.

Groetjes,

Ludo

• 19 December 2004 - 13:26

Rieneke:

Lieve An en Arno,
    Ik ben jullie al een paar keer aan het proberen te mailen, maar ze komen elke keer weer terug. Heb je het mailadres opgedoekt?
    Ik wilde zoveel vertellen, maar dat komt dan een andere keer wel.
    Nog bedankt voor de kaart!
    Dikke kus Rien.

• 20 December 2004 - 12:03

Paul Akkermans:

Hoi lieve luitjes,

Zo te horen en zien gaat het jullie nog steeds heel goed!

Ik en de family wensen jullie een mooie kerst en een prachtig nieuwjaar toe.

Gegroet,

Paul

• 22 December 2004 - 13:34

Fam Van Zelst:

Wederom leuke foto's, we kijken uit naar jullie volgende avontuur.

Vanuit ons natte en koude kikkerland wensen we jullie prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Waarschijnlijk zullen jullie deze dagen daar niet eens vieren.

• 22 December 2004 - 16:52

Mylene:

Wat een mooie omgeving zeg! Vooral die foto van Anke op de pier is erg mooi. Ik loop een beetje achter met jullie verhalen, maar dat ga ik allemaal nog inhalen. Jullie zien er goed uit, lekker bruin en niet meer zo mager als in het begin. Ondertussen hebben wij een klein meisje erbij gekregen. Ze heet Daphne en is op 3 december geboren. Ze is erg lief en doet het tot nu toe erg goed. Geniet nog van jullie mooie reis en alle ervaringen die jullie opdoen.

• 22 December 2004 - 21:08

John En Esselyne Jolijn En Stijn:

Lieve Arno en Anke
    Dat is weer lang geleden dat jullie een berichtje van ons hebben gekregen.
    Echt geweldig waar jullie mee bezig zijn mooi foto's en leuke verhalen.
    Wij wensen jullie fijne kerst als je dat viert en een gelukkig nieuwjaar met veel verhalen uit 2004.
    Geniet er nog maar lekker van die paar resterende weken.
    Liefs john Esselyne Jolijn en Stijn

• 22 December 2004 - 21:24

Bas En Jeanette:

Hoi Arno en Anke
    Hopelijk genieten jullie nog even, ondanks de regen, van de laatste weken in Azie! Tot gauw!
    Groetjes, Bas en Jeanette